ΣΤΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ, ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΟ MAIL :praktorwnvima@gmail.com
ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ BLOG ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ
(Αν κάποιος ενοχλείται απο τις αναρτήσεις μας μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας)

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Το σίγουρο είναι ότι ο ΟΠΑΠ είναι αποφασισμένος να προασπίσει τα συμφέροντά του και αυτό που έγινε χθες μπορεί να είναι ένα μήνυμα.


Αυτό που δεν είχε υπολογίσει ο Μπερτομέου, όμως, αφορά το γεγονός ότι στην Ελλάδα, όπως και σε κάποιες άλλες χώρες της Ευρώπης, απαγορεύεται βάσει της εθνικής νομοθεσίας η διαφήμιση στοιχηματικών εταιρειών. Πολύ περισσότερο, μάλιστα, σε χώρους που φιλοξενούν ομάδες, οι οποίες έχουν συνάψει σημαντικές χορηγικές συμφωνίες φέτος με τον ΟΠΑΠ, όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.
Μέχρι πέρυσι ο ΟΠΑΠ, τρόπον τινά, έκανε τα στραβά μάτια, επιτρέποντας στην Ευρωλίγκα να τοποθετεί τις διαφημίσεις της (έχοντας συνεργασία με άλλη στοιχηματική εταιρεία), φέτος όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, δεδομένου ότι ο Οργανισμός έχει προσφέρει σημαντικά ποσά στους δύο «αιωνίους», που συνολικά αγγίζουν τα 2,5 εκατ. ευρώ.
Από χθες το πρωί, λοιπόν, τα τηλέφωνα είχαν πάρει φωτιά και ο Ολυμπιακός, που ασφαλώς και δεν έχει την παραμικρή ευθύνη για το γεγονός, καθώς η BWIN είναι χορηγός της διοργάνωσης και όχι της ομάδας, βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση. Ο ΟΠΑΠ άσκησε πολλές πιέσεις και ο Τζόρντι Μπερτομέου ήταν εξαιρετικά ανήσυχος, καθώς μία στρατηγικής σημασίας συμφωνία ετίθετο υπό αμφισβήτηση από την πρώτη μέρα κιόλας.
Μέχρι και λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του αγώνα ο εμπλεκόμενοι φορείς βρίσκονταν σε διαρκή επικοινωνία σχετικά με την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα. Με τον Ολυμπιακό να είναι στη μέση. Τελικώς, όπως ακριβώς έγινε στην Τουρκία στον αγώνα της Γαλατά αλλά και στην Κροατία προχθές στο ματς της ΚΚ Ζάγκρεμπ με τον Παναθηναϊκό, έτσι και στο ΣΕΦ με επίσημη δικαιολογία ότι δεν υπήρξε τεχνική ετοιμότητα τα λογότυπα της BWIN δεν τοποθετήθηκαν στα γήπεδα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εξέφρασε τις αντιδράσεις της, αλλά δεν προτίθεται να ενεργοποιήσει τις πολύ ισχυρές ρήτρες που προβλέπονται στο συμβόλαιο με την Ευρωλίγκα.
Δεν παύει, όμως, αυτή η υπόθεση να αποτελεί γκρίζα ζώνη για την Ευρωλίγκα, αν και οι δράσεις, από τις οποίες η στοιχηματική εταιρεία αναμένει να έχει ανταποδοτικότητα, δεν είναι οι διαφημιστικές πινακίδες αλλά η δυνατότητα προβολής των αγώνων μέσω του site της σε ολόκληρο τον κόσμο καθώς και πολλές άλλες παρόμοιες.
Το σίγουρο είναι ότι ο ΟΠΑΠ είναι αποφασισμένος να προασπίσει τα συμφέροντά του και αυτό που έγινε χθες μπορεί να είναι ένα μήνυμα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ (Υποβολή σχολίου ως:) ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΟ (Όνομα/Διεύθυνση URL) ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΚΕΝΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ (Διεύθυνση URL) .
"Παρακαλώ να είσαστε κόσμιοι στα σχόλια σας"